برای خاستنش یکم دمدمی مزاج بودم چون چون دوسم داشت گفتم تو گفت خب من چجوری گفتم من تو رو یعنی تو منو چجوری دوست داری نگاه به پاهای خستش کردم و گفتم به چشام نگاه کن...