
تو یه زمانهایی آدمی نمی دونه چی دورو برش می گذره فقط دعا دعا می خونه که زود بگذره و به خیر امتحان صبحxa0 خوب و عالی بود اما هممون مونده بودیم امتحان ظهری رو چی کار کنیم بنده که 2/1/2 بودم صبح معارف ظهرxa0...
ادامه مطلب
انگار همین دیروزها بود که برایت می نوشتم از ستیز از ستاز دوستت دارم هایم را تنها برای تو می نویسم برای ماه عسلی دیگر بوس...
ادامه مطلب