قسم به باران

متن مرتبط با «سحرم» در سایت قسم به باران نوشته شده است

سحرم

  • نیلوبلاگ

    دم دمای صبح میاد به دیدنم ینی شروع یک رابطه نزدیک تر 29 اسفند امسال موندم چی بپوشم بس که البسه دارمدوست داشتن نباید دلیل داشته باشه و گر نه فاتحش خوندست دوست داشتم الان پیشش بودم با بچه ها یه استیک می زدیم بر بدن خب اینم یه دلیل دوست داشتن مهرش به دلمه خودش نمی دونه خلاصه ما که رفتیم قاطی متاهلا راستی دو فروردین سال بعد برادرم از لباس عقد در میاد و با بهترین دوستام عروسی می گیره از همین تریبون رویای خوشبختی همه بچه با خدا ها رو می |+| نوشته شده توسط باران در دوشنبه بیست و سوم مرداد ۱۳۹۶ xa0| ...

    ادامه مطلب