
دوست داشتن نباید دلیل داشته باشه و گر نه فاتحش خوندست
دوست داشتم الان پیشش بودم با بچه ها یه استیک می زدیم بر بدن
خب اینم یه دلیل دوست داشتن
مهرش به دلمه خودش نمی دونه
خلاصه ما که رفتیم قاطی متاهلا
راستی دو فروردین سال بعد برادرم از لباس عقد در میاد
و با بهترین دوستام عروسی می گیره
از همین تریبون رویای خوشبختی همه بچه با خدا ها رو می
ما را در سایت قسم به باران دنبال میکنید
برچسب: سحرم, نویسنده: بازدید: 19