دوستی یه نفر ازم کم که نمی شه هیچ زیادمم میاد دوستی یکی برام موندگاره دیر و زودم نداره
آزارم داد خیلی فجیع اما به داشتنش می ارزید
اما حالا این منم که دلم تب داره براش
به امید دوستی مجدد
|+| نوشته شده توسط باران در چهارشنبه هفتم تیر ۱۳۹۶ |
قسم به باران...
ما را در سایت قسم به باران دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 12 تاريخ: چهارشنبه 4 مرداد 1396 ساعت: 5:59